ساخت گلخانه | گلخانه اسپانیایی | تجهیزات گلخانه

احداث گلخانه،گلخانه ساز،هیتر گلخانه،گلخانه پلی کربنات | 09125753841

ساخت گلخانه | گلخانه اسپانیایی | تجهیزات گلخانه

احداث گلخانه،گلخانه ساز،هیتر گلخانه،گلخانه پلی کربنات | 09125753841

شرکت گل سبز میثاق با 24 سال تجربه، پیشرو در بکارگیری سیستم های مکانیزه ی پیشرفته، مفتخر به اجرای بیش از 130 پروژه ی ساخت گلخانه در 24 استان کشور پهناور ایران و جزیره ی کیش می باشد. این مجموعه آمادگی دارد با بهره گیری از کادر توانمند خود نیازهای صنعت کشاورزی و دانشگاه ها را در ایران و خاورمیانه برآورده سازد.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

نایلون گلخانه

نایلون گلخانه

پوشش نایلون یکی از متداول ترین و در عین حال مهم ترین جزء گلخانه بشمار می رود. استفاده از نایلون مرغوب و دارای خواص مطلوب می تواند در افزایش راندمان و بهره وری محصولات گلخانه نقش مهمی بازی کند. امروزه بدلیل سهولت در نصب، کارایی قابل قبول و قیمت مناسب و ارزان نایلون گلخانه، از نایلون برای پوشش خارجی گلخانه استفاده زیادی می شود. بعلاوه با توجه به اینکه تولید کنندگان نایلون این امکان را دارند که برخی از مواد افزودنی را به نایلون اضافه نمایند، لذا استفاده از نایلون برای ساخت گلخانه کاربرد زیادی دارد. نایلون گلخانه با توجه به خواص مناسبی که در انتقال نور و جلوگیری از اتلاف گرما و سرما دارد به عنوان یک پوشش مناسب در ساخت گلخانه مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به همین خواص تولید نایلون گلخانه در مقیاس وسیع صورت گرفته و درصد زیادی از گلخانه های موجود در ایران و سایر کشورهای جهان از پوشش نایلونی برای پوشاندن سطح خارجی گلخانه استفاده می نمایند. در ادامه به بررسی مشخصات و ویژگی های نایلون گلخانه و قابلیت های آن در افزایش راندمان و بهره وری گلخانه به شرح ذیل می پردازیم.

 

نایلون گلخانه شرکت گل سبز میثاق

بررسی ویژگی های انواع نایلون گلخانه

نایلون گلخانه بیشترین کاربرد و مصرف را در پوشش گلخانه ها بر عهده دارد. نایلون های پلاستیکی که برای پوشش گلخانه از آنها استفاده می شود معمولا از جنس پلی اتیلن ساخته می شوند. در ترکیب مواد بکار رفته در این نایلون ها نیز از مواد مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش استفاده می شود. از آنجائیکه اشعه ماورا بنفش تاثیر مخرب و تجزیه پذیری بر روی مواد مختلف دارد، بکار بردن این نوع مواد در تولید نایلون گلخانه همانند فیلتر عمل کرده و منجر به افزایش کارکرد و دوام آنها تا ۴ سال نیز می شود. بنابراین امکان پوشش گلخانه با هزینه مناسب و پائین نسبت به سایر انواع پوشش های گلخانه میسر می شود. نکته قابل توجه در تولید نایلون گلخانه این است که علاوه بر مقاوم سازی نایلون در برابر اشعه ماورا بنفش امکان افزودن سایر مواد و ترکیبات به نایلون در جهت مقاوم سازی نایلون در برابر دما و یا شبنم وجود دارد. در مناطق سردسیری که تابش نور خورشید در حداقل قرار دارد و سرمای زیادی بر محل حاکم است، با اضافه کردن افزودنی IR به ترکیبات نایلون، پوشش نایلون گلخانه به عنوان یک عایق عمل کرده و مانع از خروج اشعه مادون قرمز و گرمای حاصل از آن از گلخانه می شود. بدین ترتیب امکان برخورداری از نور خورشید و گرمای آن بطور منظم و یکسان در تمام مناطق گلخانه برای محصولات فراهم می شود. ماده مهم دیگری که در تولید نایلون گلخانه امکان افزودن و برخورداری از خواص آن وجود دارد، ماده ضد شبنم است. بطور حتم دیده اید که فضای داخلی گلخانه ها دارای رطوبت زیادی بوده و قطرات شبنم بر روی شیشه و یا نایلون های گلخانه خودنمایی می کنند. این قطرات دارای مضرات زیادی برای گیاهان و محصولات گلخانه ای هستند. قطرات شبنم مانع از نفوذ نور خورشید به داخل گلخانه شده و جذب نور خورشید کاهش می یابد. این موردی است که تاثیر مستقیم در کاهش محصولات گلخانه دارد. از طرفی قطرات شبنم با افتادن بر روی گیاهان مختلف امکان ابتلا به بیماری را افزایش داده و در برخی موارد همانند یک ذره بین در برابر نور خورشید به گیاهان صدمه می زند. با افزودن مواد آنتی شبنم هنگام تولید نایلون گلخانه می توان از مزیت های بیشمار آن برخوردار گردید. با توجه به مزیت های نایلون های گلخانه ای از این مواد در ساخت و پوشش گلخانه استفاده زیادی می شود.

 

جذب نور حداکثری توسط نایلون گلخانه

فروش انواع نایلون گلخانه در گل سبز میثاق

شرکت گل سبز میثاق انواع مختلف نایلون گلخانه را عرضه می کند. کلیه نایلون های شرکت از بهترین برندهای موجود در بازار ایران بوده و از استانداردهای ملی و بین المللی برخوردار هستند. برخی از برندهای نایلون عرضه شده توسط شرکت گل سبز میثاق شامل نایلون پرشین پلاستیک، نایلون نیلوفر یزد، نایلون رخ پلاستیک طوس، نایلون شیمی یزد و نایلون وطن ترک است. نکته قابل توجه این است که کلیه محصولات نایلون عرضه شده توسط شرکت گل سیز میثاق به سفارش این شرکت تولید و عرضه می شود. بدین ترتیب تولید نایلون گلخانه بطور سفارشی و با رعایت کلیه استانداردهای روز دنیا صورت می گیرد. عرض نایلون های عرضه شده تا ۱۴ متر و بصورت سه لایه قابل انتخاب است لذا مشتریان می توانند بدون نگرانی از عرض گلخانه نسبت به سفارش نایلون اقدام نمایند. با توجه به قیمت نایلون گلخانه که نسبت به سایر پوشش های گلخانه مانند پلی کربنات و شیشه ارزان تر است، و با در نظر گرفتن خواص و قابلیت های آن می توان از پوشش نایلون برای ساخت گلخانه استفاده نمود.

 

فروش انواع نایلون گلخانه در گل سبز میثاق

بهترین قیمت نایلون گلخانه در شرکت گل سبز میثاق

همانطور که اشاره شد نایلون گلخانه یکی از متداول ترین انواع پوشش گلخانه در ایران و جهان محسوب می شود. نایلون با قیمت مناسب، نصب آسان، وزن سبک، عایق بندی مناسب و امکان عبور نور خورشید دارای مزیت های زیادی است. قیمت نایلون گلخانه نسبت به شیشه و پلی کربنات بسیار کمتر بوده و مقرون به صرفه است. اگر برای احداث گلخانه و یا تعویض پوشش گلخانه خود نیاز به نایلون با کیفیت و قیمت مناسب دارید با شرکت گل سبز میثاق تماس بگیرید. انواع نایلون های گلخانه با خواص و قابلیت های مطلوب و با قیمت مناسب و ارزان توسط شرکت گل سبز میثاق عرضه می شود. از طرفی امکان فروش و نصب پوشش گلخانه نایلونی سه لایه جهت استحکام و برخورداری از حداکثر ایمنی وجود دارد. قیمت نایلون گلخانه شرکت گل سبز میثاق در مقایسه با سایر انواع مشابه و برندهای موجود در بازار از کیفیت مطلوب و قیمت مناسب برخوردار است. از طرفی امکان سفارش نایلون های گلخانه طبق نظر مشتری و یا افزودن مواد مختلف به ترکیبات آنها وجود دارد. قیمت نایلون گلخانه گل سبز میثاق بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی بشمار می رود، لذا توصیه می شود در صورت نیاز به نایلون های گلخانه قبل از هر گونه اقدام بر ای خرید و سفارش، نسبت به استعلام قیمت نایلون گلخانه گل سبز میثاق و مقایسه آن با قیمت سایر شرکتها اقدام نمائید.

بهترین قیمت نایلون گلخانه

نایلون گلخانه ,پوشش پلاستیکی گلخانه  ,پوشش گلخانه

فروش نایلون گلخانه پرشین پلاستیک.

فروش نایلون نیلوفر یزد.

فروش نایلون رخ پلاستیک طوس.

فروش نایلون شیمی یزد .

فروش نایلون وطن ترک.
نایلون گلخانه ای به سفارش شرکت گل سبز میثاق


پوشش گلخانه ای سه لایه تا عرض 14 متر
امروزه گلخانه های نایلونی  درصد بالایی از گلخانه های دنیا را به خود اختصاص می دهند . اغلب نایلون پلاستیکی گلخانه از نوع پلی اتیلن بوده که معمولاً به ماده مقاوم کننده در مقابل UV( اشعه ماورای بنفش ) آمیخته شده اند که در این صورت طول عمر آنها تا حدود ۴ سال قابل افزایش است.

همچنین می توان بر حسب نیاز مشتریان افزودنی هایی را جهت تنظیم دما (IR) ، اشعه ماوراء بنفش (UV) ، ضد شبنم (FOG) و … به فیلم های تولیدی اضافه نمود.

افزودنی UV : این ماده  تثبیت کننده در مقابل اشعه خورشید (ماوراء بنفش) و آنتی اکسیدان ها به عنوان فیلتر عمل کرده و از فساد و خرابی نایلون گلخانه می کاهد.

افزودنی IR : در مناطق  با شدت سرمای زیاد و طول روزهای آفتابی کم به دلیل کاهش درجــه حرارت با وارد نمودن این ماده در نایلون از خروج اشعه مادون  قرمز و گرمای ناشی از آن جلوگیری نموده و باعث انعکاس و بازتابش نور و گرما در سطح گلخانه به صورت منظم و یکنواخت می گردد.

افزودنی ضد شبنم (Anti Fog ) : قطرات آبی که در اثر فتو سنتز گیاهان در سطح داخلی نایلون  گلخانه ای بر روی نایلون شکل میگرد ، دارای چندین اثر منفی میباشد . باعث کاهش ۳۰٪ دریافت نور توسط گیاهان می گردد که موجب کاهش محصولات می شود . چکیدن قطرات شبنم بر روی گیاه باعث افزایش احتمال بیماری های مختلف می شود . همچنین قطرات آب شبیه به ذره بین عملکرده و باعث صدمه زدن به گیاه میگردند. نایلون گلخانه آنتی فوگ مزایای زیادی را به دنبال دارند.

 

نایلون گلخانه-فروش نایلون گلخانه-تولید نایلون گلخانه -قیمت نایلون گلخانه-پلاستیک گلخانه-نایلون یو وی دار گلخانه-نایلون uvگلخانه-پوشش گلخانه ساز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی