ساخت گلخانه | گلخانه اسپانیایی | تجهیزات گلخانه

احداث گلخانه،گلخانه ساز،هیتر گلخانه،گلخانه پلی کربنات | 09125753841

ساخت گلخانه | گلخانه اسپانیایی | تجهیزات گلخانه

احداث گلخانه،گلخانه ساز،هیتر گلخانه،گلخانه پلی کربنات | 09125753841

شرکت گل سبز میثاق با 24 سال تجربه، پیشرو در بکارگیری سیستم های مکانیزه ی پیشرفته، مفتخر به اجرای بیش از 130 پروژه ی ساخت گلخانه در 24 استان کشور پهناور ایران و جزیره ی کیش می باشد. این مجموعه آمادگی دارد با بهره گیری از کادر توانمند خود نیازهای صنعت کشاورزی و دانشگاه ها را در ایران و خاورمیانه برآورده سازد.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

لوله مخصوص ساخت گلخانه

لوله ساخت گلخانه در واقع بعنوان اسکلت یک گلخانه عمل می کند. برای احداث یک گلخانه پس از اینکه مختصات احداث را انتخاب می کنید، لازم است که اسکلت گلخانه را برپا کنید. مهم است که جنس اسکلت گلخانه را با دقت انتخاب کنید، برای مثال اسکلت چوبی وزنی کمتر دارد اما در معرض قارچ و موریانه زدن قرار می گیرد ضمن اینکه کمتر روی محصول سایه می اندازد. اسکلت آلومنیومی نیز بسیار کم وزن است اما دوام پایینی دارد. در میان اسکلت های چوبی و آلومنیومی و اهنی، این اسکلت های آهنی هستند که از استحکام و دوام مناسب برخودارند که لوله مخصوص گلخانه نیز عموما از جنس آهن و فولاد است. لوله ساخت گلخانه را لازم است با توجه به ابعاد مورد نیاز و همچنین در نظر گرفتن وزن و شرکت سازنده ی آن انتخاب کنید. در رابطه با محصولی که بنا است در گلخانه کشت شود ارتفاع اسکلت را مشخص می کنید و این نکته نباید هنگام اسکلت بندی فراموش شود زیرا در غیر اینصورت به ناچار از نو باید کار را از سر گرفت. اسکلت گلخانه ی شما نباید روی محصول سایه بیاندازد و همچنین نباید آنقدر سبک باشد که باد آن را ویران کند و همچنین نباید چندان سنگین باشد که جداسازی و منتقل کردن آن به جایی دیگر مشکل ساز شود.

هرچه لوله ساخت گلخانه از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، گلخانه ی شما نیز از کیفیت و استحکام بالاتری برخوردار خواهد بود. لوله مخصوص گلخانه را نباید با جوشکاری برپا کنید بلکه لازم است با پیچ و مهره به یکدیگر متصل و برپا شوند. در مجموع به لوله هایی برای ساخت گلخانه ی خود نیاز خواهید داشت که علاوه بر سبک و مقاوم بودن بتوانید آنها را تعویض کنید. ممکن است جریان باد یک لوله را بشکند، شما باید بتوانید آن لوله را جایگزین کنید و لازم نشود که کل اسکلت از نو خریداری و نصب شود. لوله ها باید قابلیت تنظیم مجدد داشته باشند، ممکن است پس از یک کشت تصمیم شما برای کشت به محصولی دیگر تغییر کند، بنابر این اسکلت گلخانه نیز باید اصلاح و تغییر پذیرد. همچنین هنگامی که اسکلت را برپا می کنید، مختصات مورد نظر شما باید به بهترین شکل مورد استفاده قرار بگیرد و از فضا بهترین استفاده را برای کشت ببرید.

فروش انواع لوله گلخانه ساخت کارخانه سپنتای تهران به قیمت کارخانه
فروش انواع لوله سبک گلخانه

فروش لوله مخصوص ساخت گلخانه

 

انواع لوله ساخت گلخانه

لوله ساخت گلخانه  برای شما فرصتی را فراهم می کنند تا اگر یک زمین بی حاصل دارید، با برپا کردن گلخانه ای استاندارد از محیط آن زمین بهره ببرید. حتی اگر حیاط بزرگ و یا پشت بامی وسیع دارید نیز می توانید با برپا کردن گلخانه از آن به بهترین نحو استفاده کنید تا تبدیل به محیطی پرحاصل شود. برای ساختن این گلخانه باید در رابطه با لوله های سازنده اسکلت آن اطلاعات لازم را بدست آورید. لوله مخصوص گلخانه دارای انواع مختلفی است که بسته به ویژگی های آنها دسته بندی می شوند. به این ترتیب لوله های گالوانیزه را بعنوان یک انتخاب برای اسکلت بندی گلخانه ی خود، پیش رو دارید که از اعلاء ترین نوع لوله ساخت گلخانه بحساب می آیند. لوله های گالوانیزه را از جنس فولاد می سازند و آنها را از طریق گالوانیزاسیون گرم و سرد گالوانیزه می کنند. طی این فرایند گالوانیزاسیون لوله هایی که از فولادی هستند در برابر آسیب هایی از قبیل زنگ زدگی و فرسایش و خوردگی در امان می مانند که در نتیجه این فرایند تاثیر مستقیم در عمر مفید لوله مخصوص گلخانه خواهد داشت. در ادامه انواع لوله هایی که برای ساخت گلخانه ی شما مورد استفاده قرار می گیرند از چند جهت با سایز لوله ها متفاوت خواهند بود. لوله مخصوص ساخت گلخانه در انواع وزن ها در بازار موجود است ضمن اینکه اغلب از میان سبک وزن ترین لوله ها برای اسکلت بندی استفاده می شود. همچنین این لوله ها از نظر کیفیت نیز بسیار با یکدیگر متفاوت هستند و برخی در دسته ی لوله های ساخت گلخانه با کیفیت قرار می گیرند و برخی دیگر در دسته ی لوله مخصوص گلخانه کم کیفیت که در این میان دسته ی اول از قیمت بالاتری برخوردارند. البته همچنان که لوله های ساخت گلخانه مرغوب از کیفیتی بالاتر و قیمتی بالاتر برخوردار هستند، استحکام و ماندگاری بالاتری نیز خواهند داشت. بنابر این در انتخاب لوله های ساخت گلخانه مرغوب تردید نکنید که در دراز مدت سبب بازدهی بهتر و سود بیشتر شما خواهد شد.

لوله ساخت گلخانه را از کجا تهیه کنید

لوله ساخت گلخانه را باید با دقت بالایی خریداری کنید تا اسیر سودجویان و فرصت طلب ها در این بازار نشوید. اگر برای خرید لوله های مورد نظر به سمت واسطه هایی که جنس های نامرغوب می فروشند بروید تا لوله هایی با قیمت مناسب تر خریداری کنید، شک نداشته باشید که در بلند مدت ناچار به تعویض لوله ها و از نو بستن اسکلت بندی گلخانه ی خود می شوید. برای خرید لوله ساخت گلخانه با برندهای معروف نیز لازم است حتما از نمایندگی ها اقدام به خرید کنید. دقت داشته باشید که اگر گلخانه ی شما از یک اسکلت محکم برخوردار نباشد تمام سرمایه شما به خطر می افتد، حتی اگر در شرایط باد و باران کارگر، باغبان و یا خودتان در گلخانه باشید جانتان در خطر خواهد بود و با فرو ریختن اسکلت آسیب خواهید دید. شرکت های معتبری در زمینه ساخت این لوله های پر کاربرد فعالیت دارند که برخی از آنها بسیار بنام و معروف هستند. پیش از اقدام به خرید لوله مخصوص گلخانه لازم است با این شرکت های پیشتاز در عرصه ساخت لوله ساخت گلخانه، آشنا شوید تا انتخابی بهتر و راحتتر داشته باشید. پس از شناسایی این شرکت ها لازم است مستقیم از همان شرکت مورد نظر و یا از نمایندگی های آن و یا از واسطه ها خرید خود را انجام کنید. توجه داشته باشید که این شرکت های معتبر همچنین مشاورانی دارند که می توانید از طریق تماس تلفنی با آنها ارتباط برقرار کنید و آنچه برای گلخانه ی خود مد نظر دارید را بازگو کرده تا کارشناسان و متخصصین در این زمینه به شما کمک کنند و لوله مخصوص گلخانه خود را در بهترین و مناسب ترین حالت و ویژگی ها انتخاب کنید.

 

  • ۹۹/۰۲/۱۴
  • حمیدرضا باقری

لوله مخصوص ساخت گلخانه

لوله گلخانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی