ساخت گلخانه | گلخانه اسپانیایی | تجهیزات گلخانه

احداث گلخانه،گلخانه ساز،هیتر گلخانه،گلخانه پلی کربنات | 09125753841

ساخت گلخانه | گلخانه اسپانیایی | تجهیزات گلخانه

احداث گلخانه،گلخانه ساز،هیتر گلخانه،گلخانه پلی کربنات | 09125753841

شرکت گل سبز میثاق با 24 سال تجربه، پیشرو در بکارگیری سیستم های مکانیزه ی پیشرفته، مفتخر به اجرای بیش از 130 پروژه ی ساخت گلخانه در 24 استان کشور پهناور ایران و جزیره ی کیش می باشد. این مجموعه آمادگی دارد با بهره گیری از کادر توانمند خود نیازهای صنعت کشاورزی و دانشگاه ها را در ایران و خاورمیانه برآورده سازد.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

مه پاش گلخانه

مه پاش گلخانه

معرفی انواع مه پاش گلخانه و کارایی آنها

استفاده از محصولات گلخانه ای در بین مردم رواج پیدا کرده است زیرا در تمام فصول سال موجود می باشند، کشاورزانی که اقدام به پرورش محصولات گلخانه ای می کنند باید گلخانه را مجهز به تجهیزاتی کنند تا محصولاتشان بهترین باردهی را داشته باشند، یکی از این تجهیزات استفاده از سیستم مه پاش گلخانه می باشد که به صورت یکنواخت محصولات را آبیاری می کند.

 

سیستم مه پاش گلخانه چگونه کار می کند؟

در سال های اخیر به دلیل کمبود برف و باران در نقاط مختلف ایران، اکثر کشاورزان محصولات گلخانه ای با استفاده از سیستم آبیاری قطره ای اقدام به آبیاری محصولات خود می کنند که مه پاش گلخانه یکی از این سیستم های آبیاری قطره ای می باشد.

در این سیستم آب با فشار مشخصی از دریچه های نازل  قرار داده شده در سیستم عبور می کند و به صورت قطراتی با سایز های قابل تنظیم در هوا معلق می شوند که این قطرات به صورت مه مشاهده می شوند.

تنظیم میزان ریزش و سایز قطرات آب سیستم مه پاش گلخانه به نوع محصول گلخانه، منطقه احداث گلخانه و شرایط جوی بستگی دارد، این قطرات از اندازه 30 میکرون تا 80 میکرون می باشند.

انواع مه پاش گلخانه علاوه بر آبیاری گیاهان و محصولات خانگی به عنوان یک خنک کننده هم عمل می کنند و می توانند دمای محیط گلخانه را در فصول مختلف سال افزایش و یا کاهش دهند.

از مزایای این سیستم ها علاوه بر آبیاری محصولات گلخانه می توان به کاهش دما و افزایش رطوبت فضای گلخانه ها هم اشاره کرد.

انواع مه پاش گلخانه

سیستم های مه پاش علاوه بر گلخانه در مصارف خانگی و ویلایی، رستوران ها، مرغداری ها، کشتارگاه ها و مصارف صنعتی با اهداف خاصی استفاده می شوند.

همچنین سیستم های مه پاش گلخانه از لحاظ کارایی به دو نوع سیستم مه پاش پوری و سیستم مه پاش پاششی تقسیم بندی می شوند که هر کدام برای اماکن خاصی  مورد استفاده قرار می گیرند.

در سیستم مه پاش پودری که بیشتر برای فضای گلخانه ها استفاده می شود آب به صورت اندازه های 30 میکرونی از نازل های سیستم خارج می شود و تمام محصولات و گیاهان گلخانه را به صورت یکنواخت آبیاری می کند.

این سیستم علاوه بر آبیاری محصولات گلخانه به منظور کودپاشی محصولات هم مورد استفاده قرار می گیرد.

 اما سیستم مه پاش پاششی بیشتر برای مصارف صنعتی استفاده می گردد و قطرات بزرگتری از نازل خارج می شود، بسیاری از کارخانه ها و صنایع با استفاده از این سیستم مواد ضد عفونی کننده را که با آب حل کرده اند به تمام نقاط کارخانه می پاشند.

قیمت مه پاش گلخانه به عوامل مختلفی مانند سایز سیستم، نوع کاربری، روش کار دستی یا اتومات سیستم بستگی دارد.

همچنین قابل ذکر است برخی از سیستم های مه پاش گلخانه به صورت اتومات کار می کنند به طوری که در زمان های معینی شروع به کار می کنند و خاموش می شوند و همچنین میزان آبیاری و اندازه قطراتی که از نازل خارج می شود در برخی از این سیستم ها قابل تغییر است.

طراحی ، اجرا ، نصب و فروش قطعات سیستم مه پاش گلخانه با بهترین نازل مه پاش تایوانی برای مرغداری ، گاوداری ، گلخانه ، فضای سبز
شرکت گل سبز میثاق به عنوان عرضه کننده مستقیم نازل مه پاش و تولید کننده سایر قطعات سیستم مه پاش با سابقه طولانی در اجرا و فروش تجهیزات و قطعات سیستم مه پاش ، آماده ارایه خدمات طراحی و اجرا یا فروش سیستم مه پاش   نازلی  می باشد. سیستم مه پاش یا ابر مصنوعی یا مه ساز برای خنک کردن مرغداری گوشتی ، گاوداری، پرورش قارچ ،گلخانه ، ویلا، آلاچیق ، استخر ، رستوران و سایر موارد کاربر دارد. این شرکت کلیه تجهیزات و قطعاتسیستم مه پاش اعم از نازل مه پاش  ضد چکه استیل یا سرامیکی تایوانی ، مغزی یا پایه نازل مه پاش ، انواع شیلنگ فشار قوی، تابلو رطوبت سنج دیجیتالی یا تایمر و سایر موارد را با مناسب ترین قیمت برای مشتریان خویش فراهم می آورد. می توانید اجزا و قطعات سیستم مه پاش یا سیستم های میست یا نازل مه پاش را به صورت جداگانه خریداری نمایید یا اینکه مراحل طراحی و اجرای سیستم مهپاش را به کارشناسان ما واگذار نمایید .

سیستم مه پاش سرد ( مه ساز ) با تولید مه سرد مرغداری گوشتی ، گاوداری ، گلخانه و هر جایی که مورد نظر شما باشد را خنک می کند . همینطور می توانید از سیستم مه پاش برای سم پاشی و پخش دارو و ضد عفونی نیز استفاده کنید. کاهش گرد و جاک در محیط های صنعتی ، ایجاد اتاق مه سرد در استخر و استفاده در بهاربند گاوداری از دیگر کاربردهای این سیستم می باشد. برای سفارش سیستم مه پاش یا قطعات سیستم مه پاش و نازل مه پاش ( نازل فوگر ) و همینطور اطلاع از هزینه و قیمت سیستم مه پاش مرغداری یا گاوداری یا سیستم میست گلخانه با

تجهیزات مربوط به سیستمهای مه پاش شامل :
• نازلهای فوگر
• دستگاه فوگ
• کمپرسور هوای فشرده
برای تامین رطوبت در محیطهای خشک ونیز برای کاهش نسبی دما ، از سیستمهای مه پاش ( میست ) استفاده میشود . عملکرد این سیستمها بدینگونه است که ابتدا هوای فشرده به همراه آب از طریق لوله های فشار قوی به داخلگلخانه انتقال داده شده و توسط شیرهای برقی و طبق برنامه زمانبندی شده ای که توسط کامپیوتر این سیستم اعمال میشود از نازلهای پاشش ( فوگرها) به هوای داخل اسپری میگردد . این امر هم باعث تامین رطوبت شده و هم در اثر تبخیر آب اسپری شده ، دمای محیط کاهش می یابد .

 

  • ۹۹/۰۲/۱۴
  • حمیدرضا باقری

قیمت مه پاش گلخانه

مه پاش گلخانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی