ساخت گلخانه | گلخانه اسپانیایی | تجهیزات گلخانه

احداث گلخانه،گلخانه ساز،هیتر گلخانه،گلخانه پلی کربنات | 09125753841

ساخت گلخانه | گلخانه اسپانیایی | تجهیزات گلخانه

احداث گلخانه،گلخانه ساز،هیتر گلخانه،گلخانه پلی کربنات | 09125753841

شرکت گل سبز میثاق با 24 سال تجربه، پیشرو در بکارگیری سیستم های مکانیزه ی پیشرفته، مفتخر به اجرای بیش از 130 پروژه ی ساخت گلخانه در 24 استان کشور پهناور ایران و جزیره ی کیش می باشد. این مجموعه آمادگی دارد با بهره گیری از کادر توانمند خود نیازهای صنعت کشاورزی و دانشگاه ها را در ایران و خاورمیانه برآورده سازد.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

لوازم گلخانه

لوازم گلخانه

بررسی انواع لوازم گلخانه ای مهم

لوازم گلخانه ای وسایلی هستن که یک گلخانه به آن نیاز دارد . صرف نظر از مدت زمانی که شما یک باغبان گلخانه ای هستید یا میزان عملکرد خود چه مقداری بوده است ، هر یک از باغبان ها برای موفقیت خود نیاز به این مواد ضروری در کار خود دارند .

البته برخی از وسایل مورد نیاز گلخانه شما با توجه به شرایط محلی شما ، اهداف رو به رشد شما و حتی آن چه که کاشت می کنید ، مشخص می شود ، اما این اصول همواره از سبک خاصی پیروی می کنند . شما می توانید از لوازم گلخانه ارزان هم استفاده کنید .

 

در حالی که شما دارید برای فصل کاشت جدید آماده می شوید ، این وسایل ضروری را در لیست وسایل مورد نیاز خود قرار دهید ( یا بررسی کنید که آیا می خواهید آن چه را که قبلا خریداری کرده اید جایگزین کنید یا به روز کنید ! ) .

مشاهده کردن رشد محصول شما در گلخانه ، فوق العاده لذت بخش است ، اما به مانند هر سرگرمی این کار هم مطمئنا به مهارت و دانش خاصی نیاز دارد . البته این منحنی یادگیری می تواند کاملاً شیب دار باشد . باید دقت کنید کخ در هنگام رشد گونه های گیاهی ، تعداد زیادی متغیر وجود دارد که می تواند بر رشد و موفقیت یک محصول تأثیر بگذارد .

گلدان یا ظروف از لوازم گلخانه

آیا شما دارید تازه اقدام به تولید نهال می کنید یا در حال ایجاد یک باغ از ظروف هستید . طیف گسترده ای از همه چیز ، از سینی های نهال گرفته تا گلدان های پلاستیکی گرفته تا محیط های قابل رشد زیست تخریب نا پذیر برای بر آورده کردن نیاز های هر باغبانی در دسترس است .

ابزار باغبانی یا ابزار دندانه دار کردن از لوازم گلخانه

ماله ، چنگال دستی ، هرس تا چرخ های چرخ دار و درز گیر ها ممکن است برای رشد گلخانه شما لازم باشد . به همان اندازه مهم است که ابزار ها خود یک قفسه یا محل ذخیره برای سازمان دهی همه چیز داشته باشند .

فضا جهت قرار دادن گلدان از لوازم گلخانه

یک فضای اختصاصی برای تهیه گلدان های خود با بذر برای شکوفا کردن ، برای کار آمد کردن فعالیت های شما ، ضروری است . مواردی را در نظر بگیرید که به راحتی قابل حمل باشد اما در عین حال یک سطح بزرگ و مسطح را فراهم می کند و به اندازه کافی محکم است تا بتواند از وزن گیاهان شما پشتیبانی کند .

 

نیمکت یا قفسه از لوازم گلخانه

با سازمان دهی گلدان های روی نیمکت یا قفسه ، فضای گلخانه خود را به حداکثر برسانید . یا برای برداشتن کردن گیاهان از روی زمین انجام می شود . برای رنگ آمیزی سطوح چوبی با رنگ نیمه براق و نیز برای محافظت در برابر قالب و آسان تر کردن نظافت ، توصیه می شود .

سینک ها یا استخر های شستشو از لوازم گلخانه

برای تمیز کردن ، یک سینک ظرفشویی یا مخزنی را در گلخانه بیاورید تا سبزیجات را شستشو دهید ، وسایل باغچه را بشویید و گلدان ها را در محل خیس کنید . این نه تنها از رشد قارچ ها و باکتری ها جلوگیری می کند بلکه باعث افزایش کارآیی کار های باغبانی شما نیز می شود .

وسایل نظافتی از لوازم گلخانه

صابون های حشره کش ، سفید کننده و ضدعفونی کننده نیز باید در دسترس باشند تا از رشد آفت ها و آسیب دیدن گیاهان جلوگیری کند . تمیز نگه داشتن گلخانه و وسایل باغبانی شما یک اقدام مهم برای جلوگیری از بروز آفات است .

سیستم آبیاری و زهکشی از لوازم گلخانه

گیاهان برای شکوفایی به آب احتیاج دارند ، خواه یک عمل بزرگتر با استفاده از سیستم آبیاری قطره ای باشد یا یک باغبان جهت سرگرمی خود با استفاده از قوطی آبیاری را انجام دهد . علاوه بر آبیاری مناسب ، زهکشی کافی برای جلوگیری از ایجاد آب لازم است که می تواند راکد شود و منجر به جلبک ، بیماری و رشد حشرات شود .

تهویه از لوازم گلخانه

با نصب منافذ یا حتی فن ها از گرما زدگی گیاهان یا از خنک نگه داشتن گیاهان جلوگیری کنید تا در تابستان از گرما و رطوبت داخلی استفاده کند و یا هوای گرم تر را در روز های آفتابی در طول زمستان به وجود آورید .

وسیله گرمایش یا خنک کننده از لوازم گلخانه

حفظ تعادل مناسب بین گرمایش و سرمایش با استفاده از بخاری ها یا کولرهای تبخیری نیز مهم ترین کاری است که می توانید برای به دست آوردن بیشترین استفاده از گلخانه خود انجام دهید . به خصوص اگر قصد تمدید فصل رشد خود را دارید . البته آنچه شما استفاده می کنید با توجه به اقلیم محلی شما مشخص خواهد شد .

دماسنج از لوازم گلخانه

داشتن دماسنج نیز مهم ترین ابزار مورد نیاز برای کنترل دقیق دمای گلخانه است . دماسنج کم دما که کمترین دما را در شب و بالاترین دما در طول روز دارد نیز می تواند در تعیین نیازهای گرمایش و سرمایش بسیار مفید باشد .

نورپردازی از لوازم گلخانه

اگر گیاهان شما به اندازه کافی نور خورشید را دریافت نمی کنند یا به روزهای طولانی تر نیاز ندارند ، نور مصنوعی را در نظر بگیرید . بسیاری از گلخانه ها به روشنایی اضافی احتیاج دارند . روشنایی فلورسنت جهت این کار یک انتخاب مناسب است ، به خصوص برای عملیات کوچکتر اگر چراغ های گلخانه ای از نظر هزینه ای مضر باشند هم این کار را باید انجام دهید .

پوشش های سایه ای از لوازم گلخانه

این وسیله ها نیز غالباً توسط عملیات تجاری مورد استفاده قرار می گیرد ، روکش های سایه ای باعث خنک شدن گلخانه های بزرگ در تابستان های طولانی و گرم می شوند . اما ممکن است سایه مورد نیاز باشد ، به خصوص برای پرورش گیاهانی که نیاز به نور زیادی برای شکوفایی ندارند .

کفپوش از لوازم گلخانه

این می تواند یک هدف زیبا شناختی و کاربردی باشد . به عنوان مثال ، پیاده رو ها می توانند راه رفتن و تمیز کردن آسان را فراهم کنند ، در حالی که در زیر نیمکت ها می توانید یک ماده متخلخل برای کمک به افزودن رطوبت در صورت لزوم و یا جهت امکان تخلیه آسان آب باشد .

 

لوازم گلخانه شرکت گلخانه ساز گل سبز میثاق

تولید لوازم گلخانه

تولید بست لامپی گلخانه

تولید لوازم پنجره گلخانه

تولید کمان گلخانه

بست گلخانه

اتصالات گلخانه

سرستون گلخانه

ریل و چرخ دننده گلخانه

گیربکس گلخانه

ناودانی گلخانه

ستون گلخانه

ستون ۸۰*۸۰ گلخانه

تولید ستون ۸۰*۸۰ گلخانه به ارتفاع ۴٫۷متر-۴٫۵متر -۴متر-۳٫۵متر-۳متر

قیمت  ستون ۸۰*۸۰ گلخانه به ارتفاع ۴٫۵متر۴٫۷متر-۴٫۵متر -۴متر-۳٫۵متر-۳متر

فروش پایه ستون ۷۰*۷۰

تولید سرستون طرح ایرانی

تولید لوازم سرستون طرح اسپانیای

ناودانی طرح ایرانی

ناودانی طرح اسپانیای

لوازم قفل نایلون گلخانه

پروفیل لاکینگ فنر گلخانه

پروفیل اچ گلخانه

نایلون گلخانه

قیمت نایلون گلخانه یو وی دار

 

  • ۹۹/۰۲/۱۳
  • حمیدرضا باقری

اتصالات گلخانه

لوازم گلخانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی