ساخت گلخانه | گلخانه اسپانیایی | تجهیزات گلخانه

احداث گلخانه،گلخانه ساز،هیتر گلخانه،گلخانه پلی کربنات | 09125753841

ساخت گلخانه | گلخانه اسپانیایی | تجهیزات گلخانه

احداث گلخانه،گلخانه ساز،هیتر گلخانه،گلخانه پلی کربنات | 09125753841

شرکت گل سبز میثاق با 24 سال تجربه، پیشرو در بکارگیری سیستم های مکانیزه ی پیشرفته، مفتخر به اجرای بیش از 130 پروژه ی ساخت گلخانه در 24 استان کشور پهناور ایران و جزیره ی کیش می باشد. این مجموعه آمادگی دارد با بهره گیری از کادر توانمند خود نیازهای صنعت کشاورزی و دانشگاه ها را در ایران و خاورمیانه برآورده سازد.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

فن سیر کوله

فن سیر کوله برای جابجایی هوا، رطوبت، گرما، گازهای سمی مانند آمونیاک در مرغداری ها، اکسیژن و دی اکسید کربن در سالن های گلخانه و پرورش طیور بکار می روند. این نوع فن ها نقش مهمی در جابجایی هوا و یکنواخت سازی رطوبت و دما در گلخانه و افزایش راندمان آن دارند.

فن سیر کوله یا جت فن نوعی از هواکش های مخصوص است که در گلخانه ها از آن استفاده می شود. این نوع فن ها با توجه به قدرت فوق العاده و خاصیت مکش هوای زیادی که دارند برای جابجایی رطوبت، هوا، دما و انواع گازهای موجود در هوا بکار می روند. فن های سیر کوله دارای تکنولوژی ساده ای هستند بطوریکه با کمک پروانه های داخل خود هوا را مکش نموده و از سمت دیگر خود خارج می نماید. بدین ترتیب در سالن ها، گلخانه ها و حتی مرغداری ها برای خروج رطوبت، دی اکسید کربن، دما و یا جابجایی هوا از یک طرف به طرف دیگر سالن از فن سیر کوله استفاده می شود. فن سیر کوله می تواند برای خروج هوا و رطوبت به محیط خارج و یا جهت جابجایی و پرتاب هوا از یک طرف به طرف دیگر بکار رود. در سالن های گلخانه بزرگ که همسان سازی دما، رطوبت، اکسیژن و یا دی اکسید کربن در حالت عادی به کندی انجام می گیرد، از انواع فن سیر کوله جهت این کار استفاده می شود. فن دارای اندازه ها و قدرت های مختلفی است که با توجه به ابعاد سالن گلخانه از فن مطلوب استفاده می شود.

 

مشخصات و ویژگی های انواع فن سیر کوله

فن سیر کوله دارای مدل ها و اندازه های متفاوتی است. در مدل های جدید فن با اجرای برخی اصلاحات کارایی فن افزایش قابل ملاحظه ای داشته است، از اینرو بکار بردن فن در گلخانه نقش مهمی در بالا بردن کیفیت محصولات دارد. بطور عادی انواع فن سیر کوله در ابعاد 40، 45، 50 و 60 سانتی متر طراحی و عرضه می شود. ابعاد فن از روی ابعاد پره های آن گرفته شده و بدیهی است که هر چقدر اندازه و ابعاد پروانه ها بزرگتر باشد، قدرت مکش و پرتاب هوای فن بیشتر خواهد بود. انواع فن های سیر کوله با لبه های پره پرسی دارای قدرت پرتاب هوای بیشتری هستند. معمولا فن های سیر کوله را در وسط گلخانه برای جابجایی و پرتاب هوا از یک طرف سالن به طرف دیگر نصب می کنند. فن های سیر کوله عرضه شده توسط شرکت گل سبز میثاق دارای بدنه از جنس گالوانیزه روسی و ضد زنگ است، لذا امکان زنگ زدن و پوسیدن فن به مرور زمان و در مجاورت با رطوبت موجود در گلخانه بسیار کم خواهد بود. از طرفی بدنه فن سیر کوله توسط رنگ استاتیک ضد خش پوشیده شده و در اثر جابجایی، نصب و یا کار کردن کارگران و برخورد اجسام به آن دچار خراشیدگی و آسیب نمی شود. همچنین بدنه استوانه ای شکل فن از فلز با ضخامت ۱.۵ میلیمتر و مستحکم ساخته شده است که امکان فرو رفتگی و ضربه دیدن در برابر اجسام خارجی را کاهش می دهد. بالانس پره های داخل فن سیر کوله توسط دستگاه های دیجیتالی پیشرفته صورت گرفته لذا حداکثر کارایی و عملکرد در جابجایی و مکش هوا را شاهد هستیم. در خصوص جنس پروانه فن سیر کوله باید گفت که امکان انتخاب جنس پره ها از استیل، پلی آمید و یا پی وی سی توسط مشتری وجود دارد. انواع فن های سیر کوله با امکان ارسال و تحویل در محل در اندازه های مختلف از 40 سانتی متر شروع و تا 120 سانتی متر برای گلخانه و 140 سانتی متر برای مرغداری ها توسط شرکت گل سبز میثاق عرضه می گردد.

 

کاربرد فن سیر کوله در گلخانه

فن سیر کوله همانطور که اشاره شد برای جابجایی و پرتاب هوا، رطوبت، دما، اکسیژن، دی اکسید کربن و یا گازهای سمی در مرغداری ها و سالن های پرورش طیور مورد استفاده قرار می گیرد. در سالن های گلخانه بزرگ، امکان انتقال گرما و حرارت ناشی از هیترها از طریق فن سیر کوله میسر می شود. بدین ترتیب تمام سالن دارای دمای یکنواخت خواهد بود. یکسان سازی رطوبت و اکسیژن نیز عامل مهم دیگری است که در افزایش بهره وری و راندمان محصولات در گلخانه تاثیر دارد. به کمک فن های سیر کوله انتقال اکسیژن، رطوبت، دی اکسید کربن و دما در سراسر سالن امکان پذیر می شود. از طرفی این نوع فن ها از انباشت گرما در بالای گلخانه و سطح زیر سقف جلوگیری می نماید. بطوریکه با انتقال گرما از زیر سقف گلخانه به سایر قسمتهای دیگر مانع از هدر رفت گرما و اتلاف انرژی می شود. انواع فن سیر کوله علاوه بر گلخانه دارای کاربرد زیادی در سالن های پرورش طیور و مرغداری ها نیز است. انتقال رطوبت و گازهای سمی مانند آمونیاک توسط فن به خوبی صورت گرفته و امکان تهویه هوای تازه و رسیدن اکسیژن و گرما به طیور فراهم می شود. استفاده از انواع فن سیر کوله کاربرد زیادی در افزایش راندمان محصولات گلخانه ای خواهد داشت بطوریکه طبق بررسی های صورت گرفته میزان بهره وری در یک متر مربع فضای گلخانه ای با استفاده از فن های سیر کوله افزایش محسوسی را نشان داده است.

بررسی قیمت فن سیر کوله

قیمت فن سیر کوله برای استفاده در گلخانه و یا سالن های پرورش طیور بسته به نوع برند، اندازه، قدرت مکش، کیفیت ساخت و عملکرد آن متفاوت است. شرکت گل سبز میثاق انواع فن سیر کوله روسی و اروپایی را با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش و گارانتی به مشتریان تحویل می دهد. با توجه به اینکه انتخاب فن سیر کوله متناسب با اندازه و ظرفیت سالن گلخانه و یا پرورش طیور کاری تخصصی است، به مشتریان توصیه می شود قبل از خرید با کارشناسان شرکت مشورت نمایند. کارشناسان شرکت گل سبز میثاق با در نظر گرفتن ظرفیت و قدرت مکش فن های سیر کوله و ابعاد محل مورد نظر بهترین مدل فن را به شما پیشنهاد می کنند. کلیه خدمات نصب و تحویل در محل فن توسط کارشناسان شرکت انجام می پذیرد. بهترین قیمت فن سیر کوله را از ما بخواهید. شرکت گل سبز میثاق با تجربه موفق راه اندازی و تجهیز گلخانه در بیش از 30 شهر ایران و کشورهای همسایه، بهترین خدمات مشاوره در طراحی، ساخت، اجرا و تجهیز گلخانه را به شما عرضه می نماید. علاوه بر این کارشناسان شرکت با حضور در محل مشتری، نسبت به بررسی، برآورد و نصب تجهیزات و لوازم مورد نیاز از جمله انواع فن سیر کوله اقدام خواهند نمود. 

  • ۹۹/۰۲/۱۳
  • حمیدرضا باقری

فن سیر کوله

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی