ساخت گلخانه | گلخانه اسپانیایی | تجهیزات گلخانه

احداث گلخانه،گلخانه ساز،هیتر گلخانه،گلخانه پلی کربنات | 09125753841

ساخت گلخانه | گلخانه اسپانیایی | تجهیزات گلخانه

احداث گلخانه،گلخانه ساز،هیتر گلخانه،گلخانه پلی کربنات | 09125753841

شرکت گل سبز میثاق با 24 سال تجربه، پیشرو در بکارگیری سیستم های مکانیزه ی پیشرفته، مفتخر به اجرای بیش از 130 پروژه ی ساخت گلخانه در 24 استان کشور پهناور ایران و جزیره ی کیش می باشد. این مجموعه آمادگی دارد با بهره گیری از کادر توانمند خود نیازهای صنعت کشاورزی و دانشگاه ها را در ایران و خاورمیانه برآورده سازد.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

گلخانه اسپانیایی

گلخانه اسپانیایی سازه ای مخصوص به جهت راه اندازی گلخانه می باشد که طرح اولیه ساخت آن متعلق به کشور اسپانی است. در ابتدا این سازه تنها در کشور های ترکیه و اسپانیا مورد استفاده قرار می گرفت، اما امروزه با توجه به مزیت های بسیار زیادی که دارد در کشور ما نیز بومی سازی شده و در بهترین کیفیت های ممکن احداث می شود.

گلخانه ها دارای انواع گوناگونی می باشند که گلخانه اسپانیایی را می توان نمونه ی شناخته شده و معروف آن ها معرفی کرد که در حال حاضر در کشور ما با استقبال چشمگیر مردم جامعه مواجه شده است. گلخانه اسپانیایی از آن جا که از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است دارای بازدهی به مراتب بیشتری در مقایسه با دیگر انواع گلخانه های موجود می باشد.

در عصر حاضر سرمایه گذاری در زمینه تولید و پرورش انواع محصولات گلخانه ای دارای طرفداران بسیار عدیده ای است، چرا که افراد با سرمایه گذاری در این راستا نه تنها سرمایه اولیه ی خود را در کم تربن زمان ممکن برداشت می کنند بلکه به سود هنگفتی نیز می رسند. اولین وهله برای شروع سرمایه گذاری در این زمینه تحقیق در مورد انواع گلخانه ها می باشد. مطمئناً با انجام تحقیق و بررسی پیرامون انواع سازه های گلخانه ای، گلخانه اسپانیایی بهترین گزینه موجود خواهد بود، زیرا که این سازه دارای خصوصیاتی است که دیگر سازه های گلخانه ای فاقد آن ها می باشند.

حال اگر خواستار تهیه و ساخت گلخانه اسپانیایی هستید می توانید با خواندن ادامه ی متن مطلوب ترین اطلاعاتی را که می توانند راهنمای مناسبی برایتان باشند به دست آورده و در مسیر سرمایه گذاری خود برای احداث گلخانه اسپانیایی استفاده کنید.

ویژگی های ساختاری گلخانه اسپانیایی

ساخت گلخانه اسپانیایی به گونه ای است که باعث شده دارای ویژگی های مثبت فراوانی باشد که هر کدام از ویژگی هایش به نوبه ی خود از اهمیت بسزایی برخوردارند.

در واقع اصلی ترین و قابل توجه ترین ویژگی این سازه که آن را در بین دیگر نمونه های مشابه برجسته کرده، متریالی است که برای ساختش مورد استفاده قرار می گیرد. طبق الگوی ساخت گلخانه اسپانیایی در پوشش قسمت های سقف و دیواره ی آن می توانید از موادی چون پلاستیک و پلی کربنات استفاده کنید.

استفاده از متریال های ذکر شده در ساختار گلخانه اسپانیایی موجب شده تا مقاومت آن در مقابل وزش باد چیزی حدود ۱۳۰ کیلومتر در ساعت باشد. چنین مقاومتی در یک گلخانه بسیار کم یاب است که گلخانه اسپانیایی آن را به نحو احسن فراهم کرده است.

بدیهی است که از دیگر پارامتر های مد نظر در ساختار هر گلخانه ای جدا از مقاومتش در برابر باد، میزان مقاومت آن در برای بارش های مختلف برف و باران می باشد. در مورد مقاوت گلخانه اسپانیایی پیرامون این مسئله گفتنیست که دارای مطلوب ترین سطح ممکن می باشد، به گونه ای که قادر به تحمل ۴۰ کیلوگرم بارش در مسافت یک متر مربع است.

تمام پارامتر های ساختاری این گلخانه باعث شده است تا دارای ظاهری به شکل چند دهانه ای باشد. دهانه های آن همواره گنبدی شکل و با زاویه ای به اندازه ۲۷ درجه می باشند که به طور دقیق در همه دهانه های آن رعایت شده است.

تمام ویژگی های ساختاری ذکر شده از گلخانه اسپانیایی جزء اصلی ترین دلایل محبوبیت بالای آن بین فعالان حوزه تولید و پرورش انواع گیاهان گلخانه ای می باشد. فعالان این حوزه های پر رونق، می توانند با بهره مندی از وجود گلخانه اسپانیایی مرغوب ترین و بیشترین محصول را طی یک سال کشت نمایند.

اجزای تشکیل دهنده گلخانه اسپانیایی

این سازه نیز مثل هر سازه ی دیگری دارای اجزای تشکیل دهنده مشخصی می باشد که باید مطابق با استاندارد ها و اصول الگوی ساخت آن، استفاده شوند.

در ادامه متن به برخی از مهم ترین و بااهمیت ترین اجزای این گلخانه اشاره کرده ایم که در صورت نبود هر کدام به طور حتم مشکلاتی در عملکردش به وجود خواهد آمد:

ستون ها: اسکلت تشکیل دهنده گلخانه اسپانیای ستون های آن است که جنس آن ها از موادی به اسم پروفیل فولادی می باشد. ستون های گلخانه طوری قرار می گیرند که با یک دیگر ۲ و نیم متر فاصله دارند، در حالی که ستون های قسمت میانی گلخانه بایستی دارای فاصله ی ۵ متری از هم باشند.
کمان ها: این قسمت های گلخانه نیز باید با فاصله ای به اندازه ۲ و نیم متر از هم نصب شوند.
شبکه ها: دارای انواع مختلفی چون پیشرفته، ساده دستکدار و پیشرفته دستکدار می باشند که استفاده از هر کدام با توجه به شرایط محیطی و محل احداث سازه مشخص می شود.
ناودان ها: این جزء از گلخانه بین کمان ها نصب می شود که وظیفه ی آن شامل جمع آوری آب باران و انتقال آن به استخر مخصوص کنار گلخانه و همچنین دسترسی سهل تر به سقف سازه می باشد.
اتصالات سر ستون: در صورت نبود این بخش، گلخانه عملاً احداث نخواهد شد چرا که اتصالات سرستون وظیفه ی مهم وصل ناودان ها، کمان ها و ستون ها را به یکدیگر دارند.
از دیگر اجزای تشکیل دهنده گلخانه اسپانیای عبارت می باشند از بست ها، ستون های مهار کننده ی بخش ابتدایی و انتهایی گلخانه، اهرم های مجاز جانبی، تهویه و شمای مونتاژ.
بهترین اقدام برای خرید گلخانه اسپانیایی ارزان

متقاضیان خرید همواره در جستجوی روشی هستند که بتوانند با استفاده از آن گلخانه اسپانیایی ارزان و مقرون به صرفه ای تهیه کنند که دارای بهترین کیفیت های ممکن باشد. برای خرید این سازه روش های مختلفی وجود دارد که اگر واسطه های سود جو از میان برداشته شوند می توان گلخانه اسپانیایی ارزان و با کیفیتی تهیه کرد.

از جمله بهترین روش های خرید گلخانه اسپانیایی ارزان که بدون دخالت واسطه انجام می شود، مراجعه به درگاه های مختلف اینترنتی می باشد که خدمات مرتبطی در راستای احداث گلخانه ارائه می دهند. در وب سایت های ارائه خدمات ساخت گلخانه نه تنها قیمت ها به صرفه و نازل می باشد بلکه مزایای دیگری نظیر مورد های پایین شامل حال افراد می شود:

با اقدام از طریق اینترنت به طور چشمگیری در زمان صرفه جویی می شود.
خیال فرد متقاضی در این روش از خرید کاملاً راحت و آسوده می باشد، چرا که تمامی وب سایت های احداث گلخانه تحت تایید مسئولان مرتبط می باشد.
افرادی که به شرکت ها و مراکز معتبر احداث گلخانه دسترسی ندارند می توانند از وجود این وب سایت ها بهره مند شده و به ثبت سفارش خود به صورت غیر حضوری بپردازند.
کارشناسانی که در این وب سایت ها مشغول هستند با بررسی شرایط جوی، جغرافیایی و محیطی احداث گلخانه مطلوب ترین راهنمایی های ممکن را ارائه می دهند.


گلخانه اسپانیایی– گلخانه طرح اسپانیایی شرکت گل سبز میثاق
ساخت گلخانه اسپانیایی –سازنده گلخانه اسپانیایی–قیمت گلخانه اسپانیایی
گلخانه ساز گل سبز میثاق با بهره گیری از تخصص و تجربه کارشناسان ایرانی ،بخش تولید گلخانه اسپانیایی و گلخانه هلندی را درحال تولیدات گلخانه ای افتخار دارد با ارایه خدمات فنی و مهندسی به شرح زیر در خدمت تولید کنندکان و کشاورزان عزیز باشد.
اجرای کلید تحویل پروژه های تولید محصولات گلخانه اسپانیای شامل سبزی ها : خیار ، گوجه فرنگی و فلفل ، گیاهان زینتی : انواع گل های شاخه بریده رز، آنتوریوم ، ژربرا و .. و میوه ها: توت فرنگی.

طراحی و تجهیز گلخانه اسپانیای در موارد آبیاری قطره ای ، سیستم های گرمایش گلخانه ، سیستم های سرمایش گلخانه ، فن و پد گلخانه ، پرده های انرژی سیوینگ و کنترل انرژی گلخانه ، دستگاه های کنترل اقلیم و آبیاری و کلیه موارد درخواستی
واحد تحقیق و توسعه شرکت آماده ارایه خدمات فنی و مهندسی و نوآوری های جدید صنعت گلخانه ای درزمینه سازه گلخانه اسپانیای و تجهیزات گلخانه اسپانیایی و مدیریت انواع محصولات گلخانه ای است.
شرکت گل سبز میثاق مجری انواع سازه گلخانه و تجهیزات گرمایشی، سرمایشی، سیستم های آبیاری و تغذیه گیاهی، سایه انداز، توری های ضد حشره استاندارد و کنترل محیط واقلیم ….ارایه می نماید.

گلخانه اسپانیایی طرح GSM و هلندی
–گلخانه طرح اسپانیای طرح GSM و هلندی گلخانه ساز و مشاوره شهرک های گلخانه ای
–مدرنترین گلخانه های اروپا در خدمت شما
–شرکت گلخانه ساز گل سبز میثاق
-طرح نویسی و انجام کلیه امور مربوط به پلان و نقشه گلخانه با روش نوین
– واردات انواع گلخانه اسپانیای Coinsa ، هلندی و تجهیزات از هلند و اسپانیا بصورت یوزانس
– فروش انواع توری ضد حشره آنتی تریپس و توری های سایه انداز
-آبپاش مخفی شونده PGP هانتر
شعاع پاشش :۵۸الی۵۱۵ متر
PS-PGJ-PS 5SS-I31-I40-I60-I90
-شیر برقی هانتر
-Hunter PGV-100A – ۱″ Plas Angle VLV Flow Cntrl
– فروش کلیه قطعات و بستهای گلخانه اسپانیای
– مشاوره تاسیس و کشت و داشت
– واردات کوکوپیت و پیت ماس
– گروبک گلخانه
– کود آلی (شیر آبه کمپوست + ۱۲% اسید هیومیک و اسید فولیک )
– هیتر گلخانه
– انواع پایه گل
– انواع بذر گل
– پذیرش نمایندگی فعال گلخانه در استانها 09125753841-09121952067

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی