ساخت گلخانه | گلخانه اسپانیایی | تجهیزات گلخانه

احداث گلخانه،گلخانه ساز،هیتر گلخانه،گلخانه پلی کربنات | 09125753841

ساخت گلخانه | گلخانه اسپانیایی | تجهیزات گلخانه

احداث گلخانه،گلخانه ساز،هیتر گلخانه،گلخانه پلی کربنات | 09125753841

شرکت گل سبز میثاق با 24 سال تجربه، پیشرو در بکارگیری سیستم های مکانیزه ی پیشرفته، مفتخر به اجرای بیش از 130 پروژه ی ساخت گلخانه در 24 استان کشور پهناور ایران و جزیره ی کیش می باشد. این مجموعه آمادگی دارد با بهره گیری از کادر توانمند خود نیازهای صنعت کشاورزی و دانشگاه ها را در ایران و خاورمیانه برآورده سازد.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

فن گلخانه

فن گلخانه

فن 140 گلخانه

با گسترش شهرها و افزایش جمعیت نیاز به مواد غذایی در غیر از فصلی که تولید می شود اهمیت پیدا کرد و  انواع  صیفی جات و سبزیجات و مواد غذایی تولیدات گلخانه ای جایگاه ویژه ای در سبد غذایی مردم بدست آورد. با توجه به اینکه تولیدات گلخانه ای باید در فضای گلخانه بوجود بیاید، تجهیزات گلخانه نیز به تناسب پیشرفتی که در دیگر صنایع اتفاق افتاد پیشرفت های ویژه ای پیدا کرد.از جمله تجهیزات مهم گلخانه فن 140 گلخانه می باشد. تمامی گیاهان برای فتوسنتز به دی اکسید کربن نیاز دارند. اگر هوا به خوبی در گلخانه شما جریان نداشته باشد، گیاهان دی اکسید کربن لازم برای تولید موادغذایی مورد نیاز خودرا ندارد. پس گلخانه نیاز به دریچه های هوا یا تجهیزاتی مانند فن دارد تا اجازه دهد هوای تازه وارد شود.در حقیقت برای اینکه تولیدات گلخانه ای کیفیت بهتری داشته باشد تحقیقات زیادی  بر روی رطوبت و دمای مناسب هوای گلخانه انجام شد و از آنجا که تهویه هوا امری مهم و ضروری برای گلخانه بود فن گلخانه جایگاه خاصی در بین بقیه تجهیزات گلخانه ای پیدا کرد. یکی از موارد اصلی استفاده از فن 140 گلخانه  است که بانصب آن می‌توانید رطوبت گلخانه ها را کاهش داد.

علاوه بر این، دستگاه فن 140 گلخانه را می‌توانید برای عبور و گردش هوا درگلخانه نصب و استفاده کنید.تجهیزات فن 140 گلخانه  به عنوان سرد کننده و برای خنک‌تر کردن هوای محیط‌های گلخانه ای، و حتی برای تهویۀ مرغداری‌ها هم  استفاده می‌شود.پروانه  فن 140 گلخانه  بسته به سفارش مشتری از استیل خالص استنلس و یا انواع پلیمرهای صنعتی تولید میگردد علاوه بر این فن های ۱۴۰ در ۱۴۰ با تکنولوژی تسمه فولی تولید میگردند که امکان افزایش یا کاهش دور موتور را امکان پذیر می سازد. فن 140 گلخانه  معمولا دارای ۳۲۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰ متر مکعب هوادهی در ساعت می باشند.

استفاده از فن در گلخانه

اهداف تهویۀ گلخانه با استفاده از فن 140 گلخانه

 1-تبادل هوای داخل و خارج گلخانه

2-تأمین دی اکسید کربن لازم برای فتوسنتز گیاه

3-کاهش دما و خنک کردن گلخانه

4-متعادل کردن رطوبت

آشنایی با فن گلخانه ای و کاربردهای آن

  • فن گلخانه اگزاست

فن 140 گلخانه اگزاست در اندازه های  100 و 140 تولید شده و در باز

ار موجود می باشد. فن 140 گلخانه  اگزاست موتور سه فاز با توانایی  1400 دور  در دقیقه دارد، که  تولید  موتور با این کیفیت با در خواست مشتری می تواند به صورت  تک فاز نیز تولید شود. تیغه های پره فن 140 گلخانه اگزاست از جنس استیل تهیه شده است. قدرت جابجای هوای فن 140 گلخانه اگزاست در حدود  42000 متر مکعب بر ساعت می باشد. فن گلخانه اگزاست دارای دو نمونه شیر کنترل می باشد.شیر کنترل  اتوماتیک و شیر کنترل گریز از مرکز.

مشخصات فن 140 گلخانه اگزاست شامل موارد زیر می باشد:

  1. فن 140 گلخانه اگزاست دارای 6 پره از جنس استیل با ضخامت 1/2 میلی متر با حداقل لرزش می باشد.

  2. اتصالات فن 140 گلخانه اگزاست از جنس فلز مس ضد زنگ بوده و در برابر استهلاک بسیار مقاوم می باشد.

  3. دمپر های موجود در فن 140 گلخانه  اگزاست به ضخامت 0/8 میلی متر می باشد و میله های  فن گلخانه اگزاست جهت باز کردن دمپرها به ضخامت 1/5 میلی متر، و از جنس فولاد گالوانیزه می باشد.

  4. دستگیره پلاستیکی موجود بروی فن گلخانه 140 اگزاست باعث سهولت در جابجایی می گردد.

  5. فن 140 گلخانه اگزاست دارای موتور با توان 2 اسب بخار و دور خروجی 1400RPM می باشد.

  6. فن 140 گلخانه اگزاست دارای بلبرینگ از جنس مرغوب با عمر طولانی می باشد.

  7. طوری محفظه موجود بروی فن 140 گلخانه اگزاست از جنس استیل مرغوب و ضد زنگ می باشد.

  8. طول پروانه فن گلخانه اگزاست 127 سانتی متر می باشد.

فن گلخانه سیرکوله

فن گلخانه سیرکوله به صورت دایره ای است که در زیر سقف گلخانه نصب می شود و برای خارج کردن هوای گلخانه استفاده می گردد. این نمونه از فن های گلخانه نیز به نام جت فن شناخته شده است و لرزش ندارد. فن گلخانه سیرکوله از تغییرات شدید رطوبت هوا که موجب ضرر برای گیاهان می شود جلوگیری می نماید. فن گلخانه سیر کوله در سایزها و قطرهای مختلفی موجود می باشد. سایز و قطر فن گلخانه سیر کوله 40-50-60 سانتی متر می باشد. قدرت جابجای، و تهویه هوای فن گلخانه سیرکوله به میزان 4200 متر مکعب بر ساعت می باشد.این نمونه فن دارای تعداد پره های متفاوت و متنوع می باشد. این تعداد پره ها شامل 3 و 4 و 6 و 9 پره با موتور تک فاز1400RPM یا موتور سه فاز می باشد.

مشخصات فنی فن گلخانه 140× 140

  • نوع سیستم فن گلخانه تک تسمه ای دمپر دار و کلاچ دار

  • قدرت تخلیه هوا42000 متر مکعب بر ساعت

  • نوع بلبرینگ و یاتاقان یوسیپی سایز 206 ژاپن

  • مشخصات الکتروموتور1/5 اسب بخار 1400 دور

  • مقدار آمپر مصرفی الکترو موتور2/5 آمپر

  • جنس بدنه فن گلخانه ورق استیل با ضخامت 1/5 میلی متر

  • قطر پروانه فن گلخانه120 سانتی متر 6 پره

  • دور پروانه فن گلخانه460 دور بر دقیقه

  • سایز تمسه پروانه فن گلخانهA-82 منجیت دار

  • ابعاد فن گلخانه سانتی متر45×140×140

  • وزن فن گلخانه کیلوگرم100

  • رنگ بدنه فن گلخانه کوره ای الکترواستاتیک

مقدار صدا تولید شده در فاصله 7 متری 59 دسی بل

قیمت فن 140 گلخانه

قیمت فن 140 گلخانه، با توجه به جنس فن، شرکت تولید کننده، مقدار توان، میزان هوادهی فن، تعدادپره ها و جنس پره ها قیمت فن  و سوخت مورد نیاز برای کار کردتون فن متفاوت می باشد و در محدوده قیمت 2 میلیون تومان به بالا تغییر می کند که این فقط قیمت خود فن به تنهایی می باشد.البته بسیاری از مواقع قیمت فن 140 گلخانه با توجه به تجهیزات اضافی که همراه آن است نیز ممکن است افزایش یابد.بسیاری از صاحبان گلخانه ها گاهی اوقات برای کاهش هزینه های  از فن 140 گلخانه دست دوم استفاده می کنند.باید توجه داشت که استفاده از فن دست دوم شاید مقرون به صرفه تر باشد ولی به علت اینکه تجهیزات و قطعات آن نو نیست ممکن است هزینه تعمیر و نگهداری آن نسبت به زمانی که یک فن نو تهیه می شود بیشتر باشد.

 

 فن گلخانه اگزاست ۱۴۰*۱۴۰ مخصوص گلخانه و مرغداری

فن تخلیه ۱۴۰*۱۴۰ سانتی متری از جمله پرکاربرد ترین های اگزاست می باشد که جهت و سرمایش سالن های مانند گلخانه و مرغداری مورد استفاده قرار میگیرد. . این فن مجهز به دمپر بوده و به صورت دو دور برای فصول گرم و سرد سال طراحی گریده است.مشخصات فنی دقیق هواکش ۱۴۰*۱۴۰ سانتی متری را می توانید در پایین مشاهده نمایید.

فن گلخانه

مشخصات فنی فن ۱۴۰*۱۴۰
قدرت تخلیه
: ۳۴۰۰۰ متر مکعب در ساعت
دور پروانه :
۶۰۰ و ۴۰۰ دور در دقیقه قابل تنظیم بدون نیاز به اینویتور
قطر پروانه :
۱۱۸ سانتی متر
نوع بلبرینگ:
ژاپنی
نوع موتور:
موتوژن تبریز
قدرت موتور
: دو اسب بخار سه فاز
ابعاد قاب فن:
۱۴۰*۱۴۰ سانتی متر
نوع بدنه:
پرسی
جنس پروانه:
استیل استنلس
جنس بدنه:
گالوانیزه با پوشش رنگ کوره ای از نوع ضد خش
نوع دمپر:
کرکره ای با قابلیت بسته شدن بالا فاصله بعد از خاموش شدن فن
جنس دمپر:
گالوانیزه روسی کاملا ضد زنگ

 

  • ۹۹/۰۲/۱۰
  • حمیدرضا باقری

فن 140 گلخانه

فن گلخانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی